World painted black.

Har ju underhållit mig själv på sistone med att måla. Det är roligt och avslappnande, men fan vad tard jag blir när det inte går som jag vill. Jag målar aldrig långsamt och tar tid på mig så det blir riktigt bra, utan jag målar alltid snabbt för jag har inte tålamod och hålla på med en och samma grej hur länge som helst. Därför är alla bilder muppiga, men ändå coola enligt mig själv :D Jag undrar hur det skulle se ut om jag verkligen la ner energi och hjärta i det hela. Får testa någon gång, men här har ni mitt senaste kludd (inte allt).
(Jag målar oftast då jag väntar på att mina serier ska buffra eller då något på internet går segt. Så ni kan ju tänka er hur fort jag målar och lägger inte energi bakom det :P )
HEHEHEHEHEHE.
En-fucking-joy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0