Doodles.

jomen visst.
 
 
Ögon som vanligt:
Blir aldrig less på att rita ögon ;) 
 
 
Haha många halva ansikten denna gång också, måste sluta med det. Älskar även att rita med bläck, man kan liksom inte göra misstag då ;p 
 
Här har jag tagit kort stegvis efter jag ritat, kan vara lite kul att se också ^^
 
Vrooom, mitt första flygplan, haha. Inte illa pinkat för en första gång! 
 
Haha och här är min egengjorda "Madaraui" hehehe blandning mellan människa och orm var det tänkt, men... Ser inte ut som det xD ahahah. För de som undrar vad Madaraui är så kommer det från mangan "Sex Pistols" (klicka för att komma till mangan.) som är en yaoi manga med övernaturligt inslag - kort och koncist - Människan härstammar från apan, Madaraui är människor som härstammar från andra djur. Den mangan är AS bra, rekommenderas att läsa. Denna är dock inte färdig ännu som ni ser, har bara kluddat i bakgrunden men är icke nöjd ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0